четвъртък, 12 юни 2008 г.

Шибаните полицейски власти

Вчера ми написаха поредния акт за каране на автомобил без колан, което означава нови 52 лева от месечния бюджет. Зашо 52 защото актът струва 50 лева и таксата на банката (Си банк) 2 лева, гадна работа ето как се правят пари на гърба на данъкоплатеца. Много се ядосах от факта че пак ме ми надъниха акт това означава цял загубен ден в кат, притеснение къде да паркирам като отида там, чакане докато излезе моят номер на таблото нерви и защо ? зашото не съм си сложил колана за 5 минути докато се прибера от магазина до нас. Тук народаната поговорка може да приеме ново значение (5 минути невнимание - цял живот страдание) става на 5 минути невнимание цял ден в кат висяние блах. Поне да бяха направили повече гишета като са решили да пишат толкова много актове. За всички нарушения актовете се обслужват от цели 3 гишета винаги когато отидя в кат е малък митинг, не може ли някоя куха катаджийска глава да се сети и да изрине гишетата и да оптимизират малко пространството и да направят поне 10 гишета за получаване на актове, но защо да го правят може умишлено е направено така хората да се плашат от чакането, а не от самият акт. Всеки път като се качваш в колата да си викаш леле миналия път колко време чаках и колко беше гадно , я по добре да си сложа скапания колан, нищо , че съм за 5 метра. Най - ми е интересно къде отиват всички тези пари ? на ден в кат се теглят по най малко 500 билета по средна глоба 50 лева = 25к на ден, кат са най - проспериращата фирма в държавата 20 работни дни по 25к = половин милион лева на месец повече от награда на пей с мен и повече от колкото прави една средно голяма фирма, магазин или кое да е предприятие за oбувки. Къде са тези пари ? Всички знаем къде са в сандански в джобовете на скапаните цигани които гласуват за пари. Защо не се дават за измерване и оптимизиране на трафика по софийските улици ? Дават една част от тях за камери по светофарите за какво са ми тези камери на кой са нужни , каква работа вършат с какво помагат ?

Като заглючение мога да кажа, че катаджийте са педали с гащи на главата и трябва да ми служат за да ми е готино да си карам безопасно по улиците и да стигам от точка а до точка б без да се притеснявам за глупости.





Етикети: , , ,

1 коментара:

Blogger Cabbala каза...

ХМ... Значи все другите са виновни..интересно
Къде пише че за 5 минути не трябва да си сложиш колана?
И защо КАТ да са ти виновни, че ти не спазваш правилата? Или така е по лесно да обвиним другите за своите грешки, както винаги.

1 юли 2008 г. в 3:51

 

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница