сряда, 4 март 2009 г.

Защо да не пазаруваме от технополис ?

Миналата седмица си купихме от технолопис : хладилник, пералня, LCD телевизор и бойлер на обща стойност около 4000 лева, нещата ги платихме кеш. След като докараха пералнята се оказа, че е с разбити лагери, човекът от сервиза каза, че може да я ремонтират до месец, но ми препоръча да отидя до технополис да ми я заменят, все пак е чисто нова. В отдела по рекламации в технополис имаше двама служители които се държаха супер арогантно и с надсмешка ми казаха да си гледам работата. След като погледнах закона за защита на потребителите се оказа, че мога да си заменя пералнята когато си поискам (в срока на гаранцията) ако уредът не отговаря на договорът за продажба (пералнята е развалена), след като казах на служителите, че ще се оплача в КЗП (комисията за защита на потребителите) на тях им стана още по забавно и дори ми дадоха, моето копие от рекламацията като ми препоръчаха да го приложа към жалбата, което ме навежда на миселта, че те просто са подкупили комисията и ги боли фара.

Сега си стоим с чисто новата пералня и си чакаме да мине един месец за да може да си я ползваме.

Избовът е : никога, при никакви обстоятелства не пазараувайте от технополис.

Етикети:

25 коментара:

Blogger Kami каза...

Здравейте! Не се предавайте, толкова лесно. Няколко пъти съм ползвала услугите на КЗП и винаги ми е признавана гаранцията. Освен това Вие в тридневен срок имате право да подмените стоката, която не работи или е показала дефект. Благодарение на КПЗ миналата година ми върнаха парите за закупен хладилник, който показа дефект, една седмица преди да му изтече гаранцията и беше ползван 3 години, така че не се предавайте! Напишете си жалба и не обръщайте внимание на реакцията на служителите. Успех!

4 март 2009 г. в 4:42

 
Blogger Unknown каза...

Можеш да пуснеш това оплакване в www.client.bg и да се пробваме да контактнем Технополис и да искаме официално обяснение.

4 март 2009 г. в 6:28

 
Blogger Unknown каза...

Здрасти пич,
поздравявам те за реакцията Ти!!! Само така... моето мнение е следното: в 99% от случаите хората само се опъват пред служителите и не предприемат никакви действия. Заведи своята жалба, нека си единствен, нека са подкупни. Пусни една жалба и до шефа на Технополис ... гарантирам ти от опит, че 1 - 2 - 3 пъти няма да има ефект, но на 4 така яко ще ги изтресе всички, че половината от фирмата ща са АУТ. Пробвай, нищо не ти пречи!!! Пожелавам ти успех и драскай когато има развитие по случай.

Аз имах почти същият проблем с БГ Сервиз и ти казвам, че след скандал, разговор с шефа и копие от писмото до КМЗП и Асоциацията на потребителите (или нещо подобно се води). Всичко си дойде на мястото за няколко часа. Пожелавам ти още веднъж УСПЕХ и не се предавай!!!

4 март 2009 г. в 7:05

 
Blogger Патриот каза...

И мен ме бяха прецакали с един лаптоп.. обаче писах до КЗП и те дойдоха с мен и го смених.

4 март 2009 г. в 7:19

 
Blogger Krasi каза...

а защо не им тресна пералнята по тъпите тикви на тези двамата???? аз съм се убедил от личен опит ,че само това помага :) при това безотказно:)

4 март 2009 г. в 7:37

 
Blogger Милена Цветанова каза...

Аз съм пускала жалба точно към Технополис и след подаването на жалбата ми приеха рекламацията. Дори идваха до нас да вземат уреда предмет на рекламацията. Бих те посъветвала освен към Комисията за защита на потребителите да се обърнеш и към някое разследващо предаване напр. "Господари на ефира". Тогава дали ще им хареса лошата реклама?

4 март 2009 г. в 8:05

 
Blogger Unknown каза...

Лошото е, че техномаркет е същата работа...

4 март 2009 г. в 8:15

 
Blogger dzver каза...

На мен ми доставиха хладилник с дупка от техномаркета. Смениха ми го за 1 ден, като дойдоха на място да вземат дефектния, без никакви други проблеми, освен че се наложи да платя още 2 пъти на хамалите. Но това е бял кахър, на фона на безпроблемната подмяна.

4 март 2009 г. в 8:19

 
Blogger Unknown каза...

Нищо ново под слънцето. Мога да споделя, че и в Техномаркет не трябва да се пазарува по същите причини. Големи проблеми имах със сервиза им (а и не само аз). Крайно време е като потребители да се научим да вкарваме в ред подобни некоректни до наглост търговци. Има обаче един проблем!- От къде да пазаруваме?

4 март 2009 г. в 8:37

 
Blogger Войвода каза...

Каква марка е пералнята?

4 март 2009 г. в 8:47

 
Blogger venci каза...

otidi s "gospodarite na efira" te shte ti smenjat peralnjata za edin den.:)

4 март 2009 г. в 9:09

 
Blogger Войвода каза...

Каква марка е пералнята?

5 март 2009 г. в 1:19

 
Blogger Swan каза...

Хей, човек аз си купих от техномаркет фотоапарат, и го върнах като се развиках в магазина и ми върнаха дори парите, така че не се отказвай. Правилно си прочел аз вече си мислих, да го продавам защото не желаеха да ми върнат парите, на него нищо му нямаше, но аз не го харесвах. Вече сме в ЕС трябва да го знаеш.

5 март 2009 г. в 7:25

 
Blogger Светослав Трайков - Слави каза...

Не си бил достатъчно нахален. С тези хора трябва да се държиш нагло и по техен тертип. Имах подобна случка със HD видео камера SONY за 1400 лева която не работеше!!! След 3 часа овъртаня ония казаха да си избера продукти от магазина на тази стойност и след още един и много заплахи от моя страна... ми върнаха парите и се разделихме поживо по здраво....

6 март 2009 г. в 4:18

 
Blogger Unknown каза...

Надявам се, че Технополис ще направи всичко по техните сили да поправи тази тяхна грешка! И също така да даде официален отговор тук: http://www.client.bg/commentdetails/мнение/оплакване/Tехнополис-Technopolis/Защо-да-не-пазаруваме-от-Tехнополис-/171.html

6 март 2009 г. в 4:36

 
Blogger ragou каза...

Това е много вярно. Тдна моя позната също си купи пералня и тя пък тече и резултата е нулев. Освен това имат навика да продават мостри. Ако една мостра е отваряна 100-200 пъти все еднокупуваш пералня на 1 година.

6 март 2009 г. в 5:39

 
Blogger gogi61 каза...

Ей, няма да се оправи тази държава!
В една нормална държава тези двамата нагледци ще бъдат изхвърлени от работа на минутата.За пореден път се убеждавам че човек не може да разчита на закона и всеки трябва да се оправя сам.Което ме навежда на мисълта,че трябва да се въоръжаваме...

6 март 2009 г. в 8:28

 
Blogger Йордан Йорданов каза...

Здрасти!

Съчувствам ти за това, което се е случило!

Но бих попитал: защо когато служителите на отдела по рекламации са се отнесли по тоя абсурден начин, не потърси веднага мениджъра/управителя на съответния клон на Технополис???

Лично аз си мисля, че редовите служители на такива хипермаркети, а пък и на какви ли не други магазини, институции и т.н., въобще не действат според разпорежданията на шефовете си, а си правят кефа, гаврейки се с хората! Почти съм убеден, че ако беше извикал шефа на тия келеменца, съвсем друго отношение щеше да получиш!

Само за пример - случи ми се веднъж да намеря косъм в пицата си в едно заведение... Моментално го показах на сервитьорката, която извика управителя и няма да казвам пицарите на какво бяха подложени (то се вижда - те са в същото помещение, макар и в противоположния на мен ъгъл) - първо ги смъмри, след което ги накара да си сложат шапките още по-нахлупено, а после по пет пъти им огледа главите отвсякъде, за да види дали не стърчи коса отнякъде... През останалата част от вечерта, шефът лично проверяваше всяка пица, която биваше изпращана за доставка вкъщи или за клиент в заведението.

С няколко думи - в подобни ситуации, трябва да търсим правата си, а не да се примиряваме с дебилното отношение на някакви идиоти.

6 март 2009 г. в 9:57

 
Blogger Ivaylo Spasov каза...

Ужас! Аз пък да се оплача от конкуренцията - Техномаркет! Изгоряха ми тонколоните, които бях купил преди 3 седмици и когато ги отнесох в Техномаркет Благоевград, ме накараха да ги пратя до Софийския сервиз на Philips за тяхна сметка, като ми посочиха и адреса. Оттам не приеха да е за тяхна сметка (т.е. си платих куриера) и даже казаха. че не се занимават с периферия, а само с монитори, т.е. от консултантите от Техномаркет ме бяха "консултирали" прекрасно просто.
После с ходене пак и пак до Техномаркет и говорене със софиянците, се разбрахме те да ги препратят до Пазарджик (този куриер пак го платих аз), а оттам пък да ги препратят до Пловдив, където бил сервизът за компютърна периферия. Хайде пак почнаха разговори с Техномаркет дали са установили къде е повредата и дали ще ги ремонтират или направо ще ги подменят - всичко се решаваше с едно протоколче.
От Техномаркет все ме въртяха и така чак 4 месеца, докато накрая се установи, че са загубили номера им и не могат да ги установят къде са.
Добре че от Philips ми съдействаха, като действително бяха много учтиви. Накрая ги намерихме да си чакат чистата подмяна. След 4 месеца най-накрая си взех чисто нови.
Повече в Техномаркет не съм стъпвал.

6 март 2009 г. в 10:25

 
Blogger sandh каза...

Консултантите там (ако въобще ги има) са ужасно груби и неучтиви, въобще целия персонал чак до касиерките. Стоките са прашни, мръсни, а явно и повредени. Разнообразие почти няма. Цените залепени на етикетите на доста стоки не съответстват на истинската цена - човек разбира чак на касата колко е платил. Най-доброто нещо, което може да се направи е да не пазаруваме от там. Нека филирват...

6 март 2009 г. в 12:21

 
Blogger sisi каза...

ne 4akaite ami podaite jalba v komiteta za za6tita na potrabitelite-az sum tursila pomo6ta im 4 puti i problema e re6avan vse v moq polza-podavam jalbata po elektr.po6ta----info@ktzp.bg-pi6ete im te 6te vi se obadqt o6te na drugiq den

6 март 2009 г. в 13:24

 
Anonymous Анонимен каза...

Много неприятно наистина, но тактиката ти не е била най-правилната. Викаш управителя на магазина и не си тръгваш, докато проблема не бъде решен в твоя полза.
Не е толкова трудно, аз съм го правила за едни чистачки за колата си, които ми се счупиха в ръцете докато ги слагах. А те дори не са в гаранция. И когато отидох да искам да ми ги сменят и те отказаха, те ми предложиха да ми дадат телефон, да се обадя в Комисията за защита на потребителите.
Аз пък им казах, че няма да си тръгна докато не говоря с управителя и накрая той се принуди да ми ги смени, иначе тълпата, която беше започнала да се събира,нямаше и да влезе в магазина.
Като на ниско ниво не става, говориш с управителя. Обясняваш им колко "доволен" клиент си бил до сега, и че би искал и за в бъдеще да си техен клиент, който не оставя по 100-200 лева само, правиш малко четки и получаваш своето. И да пишеш в блога и да не пишеш, пералнята няма да ти я сменят заради това. Направи максималното, за да получиш минималното поне ;)

6 март 2009 г. в 15:40

 
Blogger jessi каза...

Във всички вериги магазини за техника е така.Работила съм в такъв магазин и знам как е.Надявам се другите уреди да Ви работят безпроблемно.

9 март 2009 г. в 7:24

 
Blogger voxy каза...

да бе да, точно няма да пазарувам заради един частен случай

10 март 2009 г. в 1:32

 
Blogger veni каза...

За да ти дам по голяма надежда с наглото държание на нашите нови нагли бюрократи - ще ти кажа че на мен ми взеха пари, макар че звънях навсякаде за да попитам с какво право - отговорите им бяха, че е трябвало да платя на техника за разкарването. Така че успех .

15 април 2009 г. в 2:25

 

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница