сряда, 7 октомври 2009 г.

Много съм доволен от Армеец

Здравейте, с тази статия бих желал да изкажа възхистението си от застрахователно дружество армеец. Миналия петък (02.10.2009) някакви наркоманчета през ноща счупили предното дясно стъкло на колата. Откраднали захранването за gps-a и една кутиика за дискове, най - вероятно са предполагали, че gps-a е в жабката, но са ударили греда. Видяхме счупеното стъкло на колата във 8 часа сутринта, във 8 и 15 вече беях звъннал на полиция и на армеец. Съответно полицаите казаха, че ще минат по някое време :), а застрахователите си записаха всичко най подробно и ми казаха да мина когато пожелая без да чакам така наречената служебна бележка от полицията. Последва голямото чакане, полицаите дойдоха към 13:00 часа, казаха че нищо не могат да направят взеха ми показания и казаха да звънна в понеделник за служебна бележка (през това време колата трябваше да седи със счупено стъкло). Веднага след като си тръгнаха отидох до армеец за по малко от половин час имах всички необходими документи и бях готов да отида в сервиза за смяна на стъклото. В сервиза (софия авто) също бяха съпер до вечерта стъклото беше сменено и бях забравил за случая. Във вторник се обадих за слъжебна бележка в полицията и от там ми казаха че най добре да отидя в срява понеже нямалко кой да я разпише. Съответно като им дадох малко зор се намери кой да я разпише. Занесох бележката на армеец, маркираха колата и забравих за случая. Всичко ми излезе 3.50 лева такса в полицията за служебна бележка и малко раходи за такси.
Значи ако не бяха полицаите които да ме бавят можеше да приключа със случая за по малко от един ден.

Въпросът които ме тормози е : трябва ли ни въобще полиция ?

Извод : евала на армеец, свършиха си работата по образец. препоръчвам ги на всички.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Абонамент за Коментари за публикацията [Atom]

<< Начална страница